Selasa, 21 Julai 2009

Sepanjang 3 tahun di Universiti...




Catatan sepanjang perjalanan hidup di rantau orang..dah banyak kenangan manis dan terpahit yang pernah aku rasa...kadang2 tuh kenangan yang paling pahit itulah menjadi kenangan abadi...jadi bab2 sakit giwa nie xperlu diperkenalkan lg dalam hidup aku sb dah jd darah daging aku...dah hampir 4 tahun di perantauan jauh dr family. Setahun sekali je balik macam hari raya laa pulak. Sepanjang 3tahun menderita menyertai ROTU kini aku dah hampir bahagia...huhu!!!latihan dah xde tp tesis pula menjelma..so aku kena do de best....Gambate2!!!


bila aku pikir-pikir hidup ni singkat sangat..tup..tup da nak grade dah...hehe jd anak Malaysia yang profesional.
mula-mula aktif sebagai pegawai yang berdisiplin..
Mungkin dalam masa 10 tahun lagi aku terus memperjuangkan kerjaya aku hingga ke tahap yang lebih tinggi sebab matlamat aku nak jadi yang terbaik dalam hidup dan menjadi contoh terbaik adik-adik aku....(termasuklah masyarakat disekeliling)lebih dari abang dan kakak aku capai..hehe (terlebih la pulak)..



Terkena tempias Hulk Hogan...what the rock cookin'..

1 ulasan: